czwartek, 27 września 2012

Wypłata z Textmarket czyli kolejny miesiąc za nami

 Dziś post nieco spóźniony - po części pisany dziś, po części koło 15 września. Tłumaczenia znajdziecie w kolejnych postach - mam nadzieję, że napisanych o wiele szybciej.

Nadszedł kolejny czas rozliczenia zarobków w serwisie Textmarket. Na początku jak zwykle spowiedź: za dużo artykułów na giełdę nie napisałem za to miałem przyjemność wykonać sporo zleceń w tym dwa całkiem spore (jedno na około 350zł). W czasie moich wakacji w Czechach również nic nie spłodziłem więc sprzedaż tekstów przez ostatnie dwa tygodnie była zerowa jednak wcześniej sporo tekstów poszło. Aktualnie (14.09) na sprzedaż mam tylko 60 artykułów na giełdzie co jest wynikiem bardzo mizernym. No, ale do rzeczy.

Mój stan konta na dzień dzisiejszy (14.09) to dokładnie 1494,72zł. Miesiąc temu stan konta wynosił 675,54zł co oznacza, że stan mojego konta powiększył się o 819,18zł. Zdecydowana większość z tej kwoty to oczywiście zlecenia jednak i kilka złotych wpadło od osób poleconych. Miesiąc temu moje zarobki od początku udziału w serwisie wyniosły z poleconych 2,04zł. Obecnie jest to już 8,52zł co oznacza, że w ciągu miesiąca z poleconych otrzymałem dokładnie 6,48zł. Spora poprawa.

Oczywiście kwoty wszystkie są kwotami brutto nie mniej jednak czas zrealizować kolejną wypłatę. Specjalnie czekałem na sprawozdanie pomimo tego, że kwota 1000zł + VAT została przeze mnie przekroczona kilka dni temu (początek września). Postanowiłem, że wypłacę z konta kwotę 1000zł po raz kolejny. Uwzględniając podatek VAT wypłacam więc z konta po raz kolejny 1230zł. Na kwotę 1000zł wysłałem firmie rachunek i dokładnie tą kwotę powinienem otrzymać na mój rachunek bankowy w ciągu 14 dni roboczych. Oczywiście przyjdzie mi później zapłacić podatek od tej kwoty który wyniesie 90zł. Dokładne wyliczenia podatku znajdziecie w artykule pod tytułem "Rozliczenie podatku z Textmarket"

Łącznie moje zarobki z serwisu Textmarket wyglądają już całkiem nieźle. Zlecona została jedna wypłata na 1000zł i teraz druga na 1000zł. Według systemu zarobiłem więc już kwotę 2706zł czyli 2002zł po zapłaceniu wszystkich podatków. Daje to średnio miesięcznie 400 złotych dodatkowych dochodów bez większych problemów, bez przemęczania się. Chyba warto, prawda? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz