piątek, 18 stycznia 2013

77 zł gratis

Kilka dni temu natknąłem się na reklamę BGŻ Optima z ofertą 77zł gratis po otwarciu nowego konta. Myślę, że to ciekawa oferta, przejrzałem regulamin, sprawdziłem wszystko dwa razy i... zdecydowałem się na założenie konta. Cała procedura zajmuje kilkanaście minut, co jest niezłym wynikiem jak na zakładanie konta samodzielnie.

Ale do rzeczy. Co trzeba zrobić?
  • Wchodzimy na http://bankierstarter.pl/
  • Rejestrujemy się
  • Wypełniamy wszystkie wymagane pola
  • Przelewamy co najmniej 1zł z naszego innego konta
  • Czekamy na potwierdzenie zawarcia umowy
  • Dostajemy bonus.
Biorąc pod uwagę atrakcyjną ofertę odsetkową, BGŻ Optima może być ciekawą alternatywą dla innych banków. Do tej pory nie korzystałem raczej z produktów tego typu, jednak wydaje mi się, że może to być dobry krok. Nawet jeśli nie mój, to marketingowców z BGŻ - w końcu zyskali we mnie kolejnego klienta. Przynajmniej na jakiś czas ;)

UWAGA!!!

Oferta ważna jest niestety tylko do dziś, czyli 18.01.2013r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz