wtorek, 4 czerwca 2013

Nowy mBank - katastrofa

Dziś wystartował Nowy mBank. Nawet zapomniałbym o tym, gdyby nie kilka postów na czytywanych przeze mnie blogach. Przeczytałem i dowiedziałem się, że są małe problemy.

Przez chwilę próbowałem przeglądać to cudo techniki, ale po kilku takich komunikatach, jak widać poniżej, uznałem, że szkoda mi czasu:
A pod spodem screen z errorem 404. To znajdziecie na blogu APPFunds.  Dość obszernie na ten temat rozpisuje się też Samcik. Ja rozpisywać się nie będę, podobnie jak twórca cytowanego bloga nie zamierzam być królikiem doświadczalnym. Zwłaszcza, że na moim (wcale nie starym) komputerze pojawiają się takie krzaki:

W ten sposób wita mnie Nowy mBank na swojej stronie startowej. Byłoby świetnie, gdyby nie fakt, że wygląda to zupełnie inaczej niż na innych screenach umieszczanych w sieci przez samych marketingowców...


Jednak to nie wszystko. Próba zalogowania skutkuje pojawieniem się następującego komunikatu. Czyli mam problem z Java Script w moim komputerze, lub też spierdzielili coś pracownicy mBanku. Jednak wielkim wyzwaniem nie są testy przed wdrożeniem nowej strony internetowej i jeśli się nie mylę robi się to tak, by działała ona w jak najszerszym środowisku. Kto jak kto, ale pracownicy banków mają pewnie do takich informacji dostęp, szczególnie w działach technicznych...



No ale ok, może zachowam się jak cwaniak i spróbuję fortelem wchodząc od razu przez stronę logowania z https z przodu. Tu pojawia się jeszcze mniej miłe zaskoczenie, które widoczne jest na powyższym screenie. No jaja jak berety, niezaufane połączenie? Nowy mBank póki co ma u mnie gigantycznego minusa. Boję się myśleć co dziać się będzie u użytkowników starszych komputerów...

P.S. Katastrofa jest na przeglądarce Firefox, Chrome działa pokazując Nowy mBank raczej normalnie. Na Firefox konieczne jest wyczyszczenie ciasteczek lub odświeżenie strony magicznym "f5" - dojście do tego może być jednak problemem dla niektórych klientów tejże instytucji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz