sobota, 15 czerwca 2013

Gigant.pl - realizacja zlecenia? 2 miesiące.

Krótka opowieść o tym, ile trwa realizacja zamówienia.

Wybrałem zakupy w sklepie Gigant.pl - kilka książek i płyt, w niektórych przypadkach realizacja sięgała kilku dni. Dla mnie nie był to problem, bowiem każdy z produktów był dość tani i nie był mi niezbędny, choć chętnie przeczytałbym wybrane książki i posłuchał zamówionych płyt.

Jedna z tych ostatnich, polskiego wykonawcy wydana kilka lat temu, była zgodnie z informacją dostępna bodajże w ciągu 8 dni. Wszystkie pozostałe pozycje zostały skompletowane w ciągu  kilku dni, tej jednej płyty brakowało... Po kilkunastu dniach dostałem maila z prośbą o przelanie pieniędzy za dostępne produkty lub informację o czekaniu na brakującą płytę. Czekam. Po mniej więcej 10 dniach to samo. Dalej czekam.

Ile sklepowi zajęło dojście do tego, że jednak dostępnej u nich płyty mi nie dostarczą? dokładnie 2 miesiące. Po dokładnie 2 miesiącach od złożenia zamówienia Gigant.pl poprosił o przelanie pieniędzy za pozostałe produkty oraz wycofał zamówioną przeze mnie płytą ze sprzedaży.

Jeśli czytacie ten post i prowadzicie sklep internetowy, gorąco proszę: nie popełniajcie takiego błędu. Z drugiej jednak strony jeśli zależy wam na jakichś produktach to upewnijcie się, że sklep posiada w sprzedaży potrzebny wam produkt. W przeciwnym wypadku możecie się go nie doczekać...

5 komentarzy:

  1. To nic nadzwyczajnego, już nie raz się spotkałem z takim postępowaniem w dużych jak i małych sklepach i zawsze chodziło tylko o płyty. Teraz wolę poszukać na allegro, tam nie wystawiają rzeczy, jak jej nie mają, a i taniej da się trafić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się, że nie kupowałeś złota w dostawie terminowej (dostawa za dwa miesiące, płatność dzisiaj) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to jeden z wielu sklepów internetowych jakich pełno w internecie. Nie wiem tylko czy można tam realizować płatności mobilne https://www.cashbill.pl/blog/kategoria/platnosci-mobilne gdyż ja bardzo je lubię i często z nich po prostu korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam okazji korzystać z tego serwisu więc nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Oczywiście również korzystam ze sklepów internetowych i jestem zdania, że taka forma robienia zakupów jest jak najbardziej dobra. Dodatkowo jeszcze wyboeram za każdym razem przesyłkę kurierską https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/kurier_48 i mam swoje produkty dostarczone do domu.

    OdpowiedzUsuń