czwartek, 2 sierpnia 2012

Alior Bank - kolejna plama po musztardzie na meloniku

Źródło: static.guim.co.uk
Nienawidzę narzekać (dobra, nienawidzę narzekać na tym blogu), ale czasem trzeba. Dziś karną męską część ciała znajdującą się pomiędzy pępkiem a kolanami otrzymuje zdecydowanie Alior Bank. Tak bardzo go chwaliłem jeszcze niedawno, dlaczego więc teraz marudzę? Już tłumaczę.

Dworzec PKP. Otwarte dwie kasy, w jednej kolejka na godzinę stania, druga to informacja z opcją sprzedaży biletów. W informacji kolejka tylko na 10 minut stania. Wybieram tą krótszą. Moim zamiarem jest zakup biletu grupowego na wyjazd. Ogólnie bilet za ponad tysiaka dla ponad 40 osób. Wcześniej spłacam część karty kredytowej by mieć takie pieniądze na koncie. Po zaproszeniu mnie do okienka kasjerka oczywiście marudzi, że zaraz kończy, ze nie zdąży, że za Gierka... No dobra, z Gierkiem przesadzam, nie mniej klimat PKP znacie. Nie zmieni on się prędko więc nie ma co krzyczeć na biedną, słabo zarabiającą i przepracowaną (po 12h w okienku, jak sama powiedziała). Olejmy PKP. Po uporaniu się ze wszystkimi papierkami - w końcu zakup biletu grupowego to nie taka prosta sprawa - wyciągam kartę kredytową Alior Banku.

Kasjerka przeciąga - karta nie przechodzi. Drugi raz - to samo. Trzeci, czwarty, piąty - dalej nic. Za mną kolejka próbująca kupić bilet jeszcze pomimo tego, że okienko zamyka się za 3-4 minuty. Próba czyszczenia - nic. Karta przez foliowy woreczek i przeciągnięcie - dalej nic. Nic, dosłownie nic nie reagował terminal na żadną próbę. Nie to, że transakcja była odrzucana. Terminal po prostu nie widział karty kredytowej z Alior Banku! Oczywiście w innym terminalu zapłacić nie mogę a wszystkie papiery już wypisane.

Z pomocą przyszło mi konto w mBanku na którym znajdowała się wystarczająca kwota. Karta przeszła bez problemu. Visa mBanku za pierwszym razem przeskoczyła, MasterCard Alior Banku nie dał rady. Podczas jazdy powrotnej do domu pomyślałem sobie: kurcze, może termin ważności karty minął? Ale po pierwsze: kartę by mi przysłano a po drugie karta ta jest ważna do września 2013 roku. Może Alior Bank wysłał jakiś komunikat o problemach z transakcjami? Nie. Może karta jest uszkodzona? Nie, płaciłem nią tego samego dnia.

Z kart płatniczych, bankowych, bankomatowych i kredytowych korzystam już od ponad dziesięciu lat. Taka sytuacja nie spotkała mnie ani razu. Zdecydowanie mnie ten ban zawiódł w momencie, kiedy mogłem zarobić kilka złotych na funkcji Cash Back i dodatkowo kredytować ten zakup właśnie korzystając z podstawowej funkcji tej karty.

Plama po musztardzie na meloniku przystojnej pary w garniturach nie wygląda dobrze. Czas na reklamację. Odpowiedni mail już został wysłany do pracownicy Alior Banku mnie obsługującej - zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Ale gruby minus za takie wydarzenie.

I pamiętajcie! Karta kredytowa nigdy nie zastąpi wam gotówki, zawsze mogą wydarzyć się awarie, problemy z terminalem lub jakiekolwiek inne wydarzenia losowe uniemożliwiające płatność kartą jednego z wydawców. Dlatego w moim portfelu znajdują się trzy karty różnego rodzaju.

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie Alior bank jest kolejnym bankiem który ma jakieś tam oferty dla swoich klientów. Mimo wszystko ja i tak wolę walutowe karty dla studenta https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow gdyż sam takim jestem. Nie potrzebuję w przypadku wyjazdu za granicę, mieć przy sobie żadnych pieniędzy tylko wystarczy mi ta karta.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZNAJDŹ SIĘ Z pustą kartą bankomatową ... WhatsApp +1 331 278 5948

    Chcę zeznać o oficjalnych hakerach, pustych kartach bankomatowych, które mogą wypłacać pieniądze z dowolnych bankomatów na całym świecie. Przedtem byłem bardzo biedny i nie miałem pracy. Widziałem wiele zeznań o tym, jak oficjalni hakerzy wysyłają im pustą kartę bankomatową i używają jej do zbierania pieniędzy w dowolnym bankomacie i stania się bogatym. (;officialhacks1234@gmail.com) Ja też do nich wysyłam e-mailem, a oni wysłali mi pustą kartę bankomatową. Używam go, by zdobyć 250 000 dolarów. wypłacić maksymalnie 5000 USD dziennie. oficjalni hakerzy rozdają kartę tylko po to, by pomóc biednym. Hakuj i pobieraj pieniądze bezpośrednio z dowolnego sejfu bankomatu za pomocą zaprogramowanej karty bankomatu, która działa w trybie automatycznym.

    E-mail: ;officialhacks1234@gmail.com

    Whatsapp ; +1 331 278 5948

    OdpowiedzUsuń