wtorek, 14 sierpnia 2012

Kolejny miesiąc z Textmarket.pl

No, jak zawsze w okolicach połowy miesiąca czas na podsumowanie tego, co działo się u mnie w serwisie Textmerket.pl. Po pierwsze: pisałem wam w artykule "Rozliczenie podatku z Textmarket" o tym jak rozliczyć ten podatek z Urzędem Skarbowym. Zgodnie z tym do 20 sierpnia powinienem zapłacić 90zł podatku dochodowego i właśnie dziś ten przelew wykonałem. Kilka dni przed terminem więc skarbówka będzie zadowolona ;) Wszystko z powodu wyjazdu za granicę - łatwiej więc od razu załatwić tą sprawę.

Teraz już czas na podsumowanie. Miesiąc temu stan mojego konta wynosił dokładnie 266,48zł. Na dzień dzisiejszy jest to kwota 675,54zł co obrazuje poniższy obrazek. Udało mi się zarobić więc oszałamiającą kwotę 409,06zł. Muszę przyznać, że jest to o ponad 90zł mniej w stosunku do ostatnio założonego na tym blogu celu: 500zł na miesiąc.


Ale mimo wszystko nie jest źle. W tym czasie zrealizowałem jedno zamówienie które odpowiada za większą część zarobku - było to ponad 240zł za artykuły o tematyce ekonomicznej. Szybko, miło i przyjemnie zarobione pieniądze.

W minionym miesiącu wzrosły również bardzo dynamicznie moje przychody z tytułu poleconych. Łącznie od mojej rejestracji w tym serwisie zarobiłem już na poleconych 2,04zł. Jest więc na bardzo tanie piwo. Ale mimo wszystko - zawsze kilka złotych bliżej do wypłaty z Textmarket.

Przyznaję się bez bicia: w tym miesiącu byłem strasznie leniwy. Napisałem trochę dłuższych artykułów jednak w dalszym ciągu się one nie sprzedały. Zeszło za to trochę artykułów wiszących w systemie już jakiś czas. Teraz czekam by stan mojego konta w serwisie po raz kolejny przekroczył 1230zł i wtedy zamierzam dokonać kolejnej wypłaty. Mam nadzieję, że dokonam tego tym razem przed kolejnym sprawozdaniem pomimo tego, że szykuje mi się dość długi wypoczynek za granicą. Chociaż być może uda mi się kilka artykułów napisać w jakimś dziwnym miejscu podczas wypoczynku - wtedy mielibyśmy przykład praktycznego geoarbitrażu. Chociażby 10 000 znaków każdego dnia - w sumie wyszło by 200zł dodatkowej gotówki zarobionej podczas wyjazdu i to netto!

A jak wyglądają wasze zarobki w tym serwisie?

2 komentarze:

  1. Gratuluję wyników! Jestem ciekawa, jakiej długości teksty sprzedają Ci się statystycznie najczęściej? U mnie sytuacja wygląda różnie, ale to pewnie dlatego, że wrzuciłam ich w sumie stosunkowo niewiele, co nie daje jakiegoś konkretnego obrazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo różnie. Sprzedają się teksty zarówno po 1000 znaków jak i teksty po kilkanaście tysięcy znaków. Wydaje mi się, że najlepiej dodawać artykuły po kilka tysięcy znaków bo wtedy co prawda cena takiego artykułu jest wyższa jednak powinien mieć on wyższą wartość - więcej słów -> więcej słów kluczowych -> wyższa pozycja w wyszukiwarce Textmarket -> większe prawdopodobieństwo zakupu. Myślę, że warto celować w 3000 znaków. Osobiście miałem kilka artykułów po 10 000 znaków i też ładnie poszły :)

      Swoją drogą, czas nadrobić zaległość - brakuje jeszcze rozliczenia poprzedniego miesiąca które postaram się dziś wrzucić na stronę.

      Usuń