niedziela, 8 kwietnia 2012

Geoarbitraż w agregatorze blogów finansowych + niespodzianka!

Ostatnio zauważyłem wzmożony ruch na stronie z jednego źródła. jak się okazało, ta strona którą właśnie przeglądasz została dodana do agregatora blogów finansowych. Fakt ten cieszy niezmiernie, gdyż stało się to bez mojej wiedzy i bez mojego udziału. Teraz więc grono czytelników mojego blogu o geoarbitrażu powiększy się o kolejnych nowych czytelników.

Kolejną niespodzianką jest to, że blog działa teraz pod adresem www.geoarbitraz.pl! Po walce z bloggerem o zmianę domeny i przejrzeniu z 10 stron opisujących jak to zrobić - udało się!

I z okazji świąt życzę każdemu wyprawę na Wyspy Wielkanocne! :)

2 komentarze:

  1. Nie ukrywam, że zazdroszczę domeny i wielce żałuję, że sam wcześniej nie wpadłem na taki adres ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli bardzo dobrze wydane 9,90zł + VAT ;)

    OdpowiedzUsuń